01-03-2015, 09:13 AM
Şimdi gözlerinizin önüne bir sahne getirmenizi istiyorum, bir çöldesiniz, arkanızdan arabayla bir grup geliyor, sizin bindiğiniz hurda ise marşa bassa şanslı hissedeceksiniz. Arkanızdan gelenler çöl sıcağında her saniye size daha da yaklaşıyorlar, kim olduklarını bilmiyorsunuz fakat size doğru beş arabayla geldiklerine göre hayırlı bir vesile için gelmiyorlar olsa gerek.
İşte tam bu noktada, aracın arkasına geçip, mitralyözünüzü onlara karşı çevirip, ağzınızda çevirdiğiniz tütününüzü sıcak çöl kumuna tükürüp, şu sözleri söylüyorsunuz;
“Lanet olsun, ALIN BAKALIM” (Silah sesleri)
Evet, işte Mad Max böyle bir şey, post apokaliptik dünyaların babası, abisi, ablası ve kuzeni, benim de çok sevdiğim filmlerden biri…ve oyunu geliyor.
Şimdi ben genelde film oyunlarına epey karşıyım, yapamıyorlar çünkü, güzel olmuyor. Fakat Mad Max ilk duyurulduğundan beri, bir şeylerin farklı olacağını hissediyorum, garip bir şekilde, Mad Max’e inanılmaz bir güvenim var.
Mad Max, bir film oyununun aksine, muazzam bir açık dünya oynanışına sahip. Açık dünya oynanışının ise anahtarının ne olduğunu hepimiz çok iyi biliyoruz, arabalar. Mad Max’te bu bağlamda 50’den fazla araba var.
Şimdi Mad Max hayranlarının oradan şu soruyu sorduğunu duyuyorum, “Abi Mad Max’in arabası vardı? Çok severdik? N’oldu ona?” Mad Max’in arabasızlığı, bu oyunun önemli bir tarafını oluşturacak. Max oyun boyunca Magnum Opus isimli bir hurdayı modifiye edip kendi aracı haline getirmeye çalışacak, bu ne demek? Oyunda muazzam araç modifikasyonları mevcut olacak. Magnum Opus’un gövdesini, motorunu, silahlarını ve her şeyini değiştirebileceksiniz, geliştirebileceksiniz.
Oyunun adından anlayabileceğiniz üzere ana karakterimiz Max olacak. Mad Max, açık dünya oynanışı dahilinde pek çok şey içerecek, gizlilik ise bunlardan sadece biri. Hikaye dahilinde görevlerinizi istediğiniz yaklaşımla bitirebileceğiniz oyun, bu noktada Mad Max konseptini açık dünya ile birleştirdiklerine şükrettiriyor doğrusu, her oynadığımız vakit kendi Mad Max filmimizi çekiyor gibi olacağız, bu benim çocukluk hayalimdi, şimdi gerçek oldu!
Tabii Mad Max dediğimiz zaman, oyunda bol bol hiç hesapta olmayan şeyle karşılaşma ihtimalimiz artıyor. Özellikle Gamescom’da bunun üzerinde oldukça durdular, demek ki gerçekten oyunun önemli bir noktası olacak.
İşte tam bu noktada, aracın arkasına geçip, mitralyözünüzü onlara karşı çevirip, ağzınızda çevirdiğiniz tütününüzü sıcak çöl kumuna tükürüp, şu sözleri söylüyorsunuz;
“Lanet olsun, ALIN BAKALIM” (Silah sesleri)
Evet, işte Mad Max böyle bir şey, post apokaliptik dünyaların babası, abisi, ablası ve kuzeni, benim de çok sevdiğim filmlerden biri…ve oyunu geliyor.
Şimdi ben genelde film oyunlarına epey karşıyım, yapamıyorlar çünkü, güzel olmuyor. Fakat Mad Max ilk duyurulduğundan beri, bir şeylerin farklı olacağını hissediyorum, garip bir şekilde, Mad Max’e inanılmaz bir güvenim var.
Mad Max, bir film oyununun aksine, muazzam bir açık dünya oynanışına sahip. Açık dünya oynanışının ise anahtarının ne olduğunu hepimiz çok iyi biliyoruz, arabalar. Mad Max’te bu bağlamda 50’den fazla araba var.
Şimdi Mad Max hayranlarının oradan şu soruyu sorduğunu duyuyorum, “Abi Mad Max’in arabası vardı? Çok severdik? N’oldu ona?” Mad Max’in arabasızlığı, bu oyunun önemli bir tarafını oluşturacak. Max oyun boyunca Magnum Opus isimli bir hurdayı modifiye edip kendi aracı haline getirmeye çalışacak, bu ne demek? Oyunda muazzam araç modifikasyonları mevcut olacak. Magnum Opus’un gövdesini, motorunu, silahlarını ve her şeyini değiştirebileceksiniz, geliştirebileceksiniz.
Oyunun adından anlayabileceğiniz üzere ana karakterimiz Max olacak. Mad Max, açık dünya oynanışı dahilinde pek çok şey içerecek, gizlilik ise bunlardan sadece biri. Hikaye dahilinde görevlerinizi istediğiniz yaklaşımla bitirebileceğiniz oyun, bu noktada Mad Max konseptini açık dünya ile birleştirdiklerine şükrettiriyor doğrusu, her oynadığımız vakit kendi Mad Max filmimizi çekiyor gibi olacağız, bu benim çocukluk hayalimdi, şimdi gerçek oldu!
Tabii Mad Max dediğimiz zaman, oyunda bol bol hiç hesapta olmayan şeyle karşılaşma ihtimalimiz artıyor. Özellikle Gamescom’da bunun üzerinde oldukça durdular, demek ki gerçekten oyunun önemli bir noktası olacak.